Κυριακή 7 Αυγούστου 2011



ΑΛΛΟ ΚΟΥΦΟΝ…ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ ΩΡΩΠΟΥ- ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ  ΓΕΡΟΝΤΑ.. ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ!
Πάει πελάτης της ΔΕΗ να πληρώσει τον λογαριασμό του και ζητάει διακανονισμό… 400 ευρώ. Είναι στο όνομά σας ο λογαριασμός ρωτάει η υπάλληλος.. κάποια κυρία Φασκίνα ή κάτι τέτοιο, πάντως υπάλληλος ..που εκτελεί εντολές κι από κει και πέρα ..δεν έχει καμιά ευθύνη.. Το γνωστό τροπάρι των ανεύθυνων του Δημοσίου!
--΄Όχι , δεν είναι στο όνομά μου ο λογαριασμός… ενοικιαστής διαμερίματος επιπλωμένου, είμαι επί 12 χρόνια…
--Και γιατί δεν περνάτε στο όνομά σας το λογαριασμό;
--Κέφι μου και δεν βλέπω το λόγο.. Ενοικιαστής είμαι.. Οι λογαριασμοί  σας πληρώνονται κανονικά επί 12 χρόνια…
--Δώστε μου την ταυτότητά σας ..
--Α, λυπούμαι δεν την κρατάω…αυτή τη στιγμή
--Να μου την φέρετε για να κανονίσουμε τη ρύθμιση.
Ξαναπηγαίνει.
--Α, δεν αρκεί χρειάζεται και το ενοικιαστήριό σας θεωρημένο από την εφορία!..
--Άλλο πάλι τούτο.. Συμβαίνει όμως να το έχω το χαρτί.. Πάρτο!
Το βλέπει το κουτορνήθιον και λέει:
--Αφού ο λογαριασμός δεν είναι στο όνομά σας , πρέπει να έρθει ο νοικάρης σας.. για τη …ρύθμιση!  ή να περάσετε το ρολόϊ στο όνομά σας ..Και για να γίνει αυτό πρέπει να φέρεται βεβαίωση από ηλεκτρολόγο, να κάνετε σχετική αίτηση κ.λπ. Γιατί τόσον καιρό δεν κάνατε την μεταφορά του ρολογιού στο όνομά σας…;
Γιατί εσύ δεν μου τα είπες αυτά προχθές  ώστε  να αποφύγω αυτά τα χαζά που λές κυρά μου;ώστε να μην έκανα τον κόπο να ξαναδώ τη χαριτωμένη φάτσα σου! Με κουβαλάς 30 χιλμ. μακρυά ..μόνο χαρτί από τον παπά δεν μου ζήτησες …
--Εμείς πρέπει να ξέρουμε τον πελάτη μας … διαφορετικά το λογαριασμό θα τον πληρώσει ο νοικάρης… λέει το ορνήθιον του δημοσίου.
--Αν δεν είσαι μουρλή κυρά μου πες μου τι είσαι για να έχεις το θράσος να βασανίζεις έναν γέροντα.. Ήρθα να πληρώσω.. δεν θέλω να βάζω σε φασαρίες τον νοικάρη μου… Αείσιχτίρ πια. Κόψε το ρεύμα και τα ξαναλέμε…
Κι ο γέρος έφυγε!
Ερωτάται η ΔΕΗ τέτοια φυτά είναι οι υπάλληλοί της, τόσον μπερδεμένοι είναι οι κανονισμοί της… ώστε να πνίγονται σε μια γουλιά νερό .. Πήγε ο άνθρωπος να πληρώσει κι η χαζή τον επέπληττε διότι δεν πέρασε τον λογαριασμό στο όνομά του. Παραδάκι δεν θέλει η ΔΕΗ; έτσι κι αλλιώς θα τα έπαιρνε είτε από τον νοικάρη είτε από τον ενοικιαστή… Που είναι μωρέ τραχανάδες το πρόβλημα;
Καλά…εντάξει… αν εκσυγχρονιστεί αυτό το κράτος με τέτοια  ξεκούρδιστα σαϊνια..
 Υπαλλήλους   ειδοποιείστε μας !...

Δεν υπάρχουν σχόλια: