Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΣΗΜΕΡΑ: Καταρράκτης στα μάτια – Βλεφαρίτιδα και άλλα οφθαλμολογικά!
ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο>http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες

Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου
ΠΕΡΙ ΟΡΑΣΕΩΣ...ΣΠΟΥΔΑΜΑΤΑ- Διαβάστε το. Θα ξεστραβωθείτε!
΄Ηθελα δεν ήθελα “κόλλησα” και καταρράκτη. και…βλεφαρίτιδα, που κατά κανόνα είναι προϊόν του καταρράκτη. Ο καταρράκτης πλήττει κυρίως τους ηλικιωμένους. Δεν χρειάζεται καμιά ανησυχία. Θεραπεύεται σύντομα. με επέμβαση! Δεν υπάρχει κανένα βοτανάκι που να φέρει βόλτα την πάθηση. Καθαρά πράματα. Η βλεφαρίτιδα αντιμετωπίζετε με χαμομηλάκι… λίαν επιτυχώς.
Ο γιατρός μου έγραψε ένα φάρμακο, αλλά μου συνέστησε επίσης να πλένω τα μάτια μου με σαμπουάν για τα βρέφη…
--Και τι θα κάνεις τώρα γέροντα ..με τις συμφορές; που σε βρήκανε; ρώτησαν οι υποτακτικοί μου…
--Ό,τι κάνω πάντα: Θα χορέψω τσάμικο! Τι ρωτάτε μωρέ; Θα μελετήσω τας γραφάς και θα αποφανθώ ορθώς.

Την επέμβαση για τον καταρράκτη δεν τη γλυτώνω.Μην ακούτε ότι η “νόσος” επιφέρει τύφλωση. Δυσκολίες μόνο στην όραση έχεις και τίποτε άλλο…Μπαίνεις στο χειρουργείο και την ίδια μέρα βγαίνεις.Τόσο απλά.
Ως προς τη βλεφαρίτιδα, έτρεξα μάνι-μάνι στα κιτάπια μου και ήδη άρχισα πλήσεις με χλιαρό χαμομήλι… Το φάρμακο του γιατρού ούτε που το έδωσα σημασία. Εξάλλου θυμήθηκα τη μάνα μου και τις σοφές γυναίκες που επί αιώνες χρησιμοποιούν το χαμομήλι για τα παιδιά τους.. Δεν μπορώ να σας πω ακόμη αποτελέσματα αλλά έχω εμπιστοσύνη στα βοτανάκια μου.
Σας δίνω σήμερα και άλλα οφθαλμικά με χρηστικές γνώσεις. Και να μη ξεχνάμε ότι η όραση είναι το πολυτιμότερο αγαθό στη ζωή.. όμως δεν τη προσέχουμε… όσο θα έπρεπε…ενώ καθημερινά σφουγγαρίζουμε τα δόντια μας… με πάστες και βούρτσες κ.λ.π Εγώ προτιμώ το αλατάκι .. Θα τα ξαναπούμε για τα δόντια σύντομα…σε συνδυασμό με τις ΚΑΡΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ που έχουν μπουκάρει πονηρά στη ζωή μας λόγω κρίσεως.. Θα σας πω πολλά και θαυμαστά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: